Obțineți bani înapoi la fiecare achiziție!

Politica de confidențialitate

Compania V & E, s.r.o cu sediul social la adresa Karpatská 2260/21, 089 01 Svidník, Slovacia înregistrată în Registrul comercial cu nr.: 47 174 757, CUI .: 2023782112, CIF SK2023782112, operator al magazinului online www.butikmoda.ro, declară că toate datele personale (denumite în continuare " date ") sunt considerate strict confidențiale și sunt tratate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal(GDPR).

I.
Datele colectate

  1. numele, prenumele, adresa, numărul de telefon - pentru finalizarea și livrarea comenzilor
  2. denumirea companiei, sediul companiei, CIF-ul companiei, Nr. reg. com. - în cazul persoanelor juridice
  3. adresa de email - informații necesare pentru comunicarea reciprocă, în cazul consimțământului din partea clientului, adresa de e-mail este utilizată, de asemenea, în scopuri de marketing
  4. date referitoare la contul bancar - date necesare pentru procesarea rambursării plăților. Rețineți că datele referitoare la contul bancar nu sunt informații care ne permit să dispunem cu banii clienților într-un anumit mod. Toate tranzacțiile sunt procesate de banca clientului. În cazul plăților prin cardul de credit, nu stocăm nici o informație privitoare la acesta pe serverul nostru, întreaga tranzacție este efectuată exclusiv prin gateway-ul de plată WebPay.

II.
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

  1. Prelucrarea comenzii și livrarea bunurilor comandate prin intermediul site-ului nostru www.butikmoda.ro - Datele personale ale clienților sunt prelucrate în scopul procesării și livrării comenzilor acestora și în scopul împlinirii drepturilor și obligațiilor noastre reciproce încheiate pe baza unui contract. Datele personale ale clienților sunt necesare pentru sistemul de contabilitate și de facturare al magazinului.
  2. Notificări referitoare la disponibilitatea bunurilor - în cazul în care clientul a solicitat notificarea cu privire la disponibilitatea bunurilor, magazinul va procesa datele sale personale (e-mail) pe baza consimțământului acestuia.
  3. Comunicare - datele colectate sunt folosite în scopul comunicării cu clientul și a personalizării individuale. De exemplu, clientul poate fi contactat prin telefon sau prin e-mail pentru a fi informat despre starea comenzii, a reclamației sau a unei solicitări din partea acestuia.
  4. Protecție, securitate și soluționarea litigiilor - De asemenea, datele personale pot fi procesate dintr-un interes legitim pentru a fi asigurată protecția și securitatea sistemelor și clienților magazinului, detectarea și prevenirea fraudei, soluționarea litigiilor și aplicarea acordurilor noastre bazate pe un interes legitim.
  5. Scopuri de marketing - Pe baza acordului sau a solicitării clientului, magazinul îi poate trimite acestuia informații de marketing despre produse noi printr-un newsletter și nu numai. Consimțământul clientului este valabil până la momentul contestării sau pentru o perioadă de maximum 4 ani. Abonamentul la Newsletter poate fi oricând dezactivat prin intermediul link-ului de deconectare care poate fi găsit în fiecare e-mail. Pentru dezabonare, puteți contacta direct și serviciul nostru pentru clienți. După dezabonare, nu vom mai utiliza adresa electronică a clientului până când acesta nu va solicita din nou acest lucru.

III.
Transferul datelor către terțe părți

Baza legală pentru prelucrarea datelor personale este necesitatea îndeplinirii contractului, a intereselor legitime ale companiei (interes pentru protejarea drepturilor noastre, procesarea în scopuri statistice, măsurarea traficului site-ului, analizarea preferințelor clienților și afișarea conținutului care corespunde preferințelor individuale ale clienților, dezvoltarea acestora, asigurarea securității sistemelor și a rețelelor noastre și a marketingului direct) și terțe părți, în special contractorii noștri și îndeplinirea cerințelor legale. Baza de date este protejată împotriva fraudelor, a pierderii de date si folosirea incorectă a acestora.
În legătură cu prelucrarea datelor personale ale clienților, conform legislației în vigoare se așteaptă că datele personale vor fi furnizate și puse la dispoziția următoarelor terțe părți, respectiv beneficiari:

  1. Companiile de curierat și de transport
  2. Agenții de marketing
  3. Furnizorii de servicii IT și operatorii de telecomunicații
  4. Avocați și firme de avocatură
  5. Agenții de contabilitate, auditori și consilieri fiscali

IV.
Cookies

  1. Site-ul nostru folosește așa-numitele cookies pentru a face oferta noastră relevantă, interesantă și ușor de utilizat. Fișierele cookies sunt fișiere text mici care sunt stocate pe computer, pe telefonul smartphone sau pe alt dispozitiv și sunt utilizate în browserul utilizatorului. Folosim cookie - uri, de exemplu pentru funcționarea corectă a coșului de cumpărături, astfel încât să puteți finaliza comanda cât mai ușor posibil, la personalizarea site-ul nostru pentru a satisface cât mai bine nevoile clientului, urmărind traficul pe site și funcțiile utilizate de clienți pentru a împiedica afișarea unui anunț despre produse de care clientul nu ar trebui să fie interesat.
  2. Unele cookie-uri pot colecta informații care sunt ulterior folosite de terți și care sprijină direct activitățile noastre de publicitate (așa-numitele cookie - uri terță parte). De exemplu, informațiile despre produsele achiziționate de pe site-ul nostru pot fi afișate de o agenție de publicitate ca parte a afișării și personalizării bannerelor pe site-urile vizualizate de către clienți. După aceste date însă, clientul nu poate fi identificat.
  3. Cookie - urile utilizate pe site - ul nostru pot fi împărțite în două tipuri de bază. Cookie-uri specifice unei sesiuni online, așa numitele " session cookie " sunt șterse de îndată ce ați terminat vizita pe site-ul nostru. Cookie-urile persistente sunt stocate la nivelul calculatorului utilizatorului și nu sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este închisă.
  4. Setarea cookie-urilor face parte din browserul de internet. Majoritatea browserelor salvează automat cookie-urile în setările lor. Fișierele cookies pot fi refuzate prin browser - ul Web sau pot fi limitate la anumite tipuri.

V.
Securizarea și stocarea datelor cu caracter personal

  1. Datele personale sunt transferate în forma codată. Sistemul de criptare utilizat de noi este sistemul SSL (secure socket layer). Site-ul nostru și alte sisteme sunt securizate prin măsuri tehnice și organizatorice împotriva pierderii, distrugerii, împotriva accesului, modificării sau extinderii neautorizate a datelor personale.
  2. Solicităm ca procesatorii datelor clienților noștri să demonstreze conformitatea sistemelor lor cu GDPR.
  3. Datele personale sunt stocate și procesate pentru timpul necesar pentru a asigura toate drepturile și obligațiile care decurg din contractul de cumpărare, adică în timpul comenzii și perioadei de garanție și apoi la 1 an după expirarea perioadei de garanție pentru soluționarea eventualelor dispute. În baza reglementărilor legale generale obligatorii, compania noastră are obligația de a arhiva datele personale ale clienților în scopuri de facturare și contabilitate, în conformitate cu legea, timp de 10 ani de la emiterea lor. În alte cazuri, perioada de prelucrare rezultă din scopul prelucrării sau al legislației privind protecția datelor.

VI.
Drepturile subiecților

  1. În timpul procesării datelor personale, clienții au dreptul de a solicita informații gratuit cu privire la prelucrarea datelor lor personale în orice moment.
  2. Clientul are dreptul, pe baza unei solicitări scrise, de a se opune prelucrării datelor sale personale despre care consideră că este sau va fi utilizată în scopuri de marketing direct fără consimțământul său și poate solicita ștergerea acestora. Are dreptul de a se opune utilizării și furnizării datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Are dreptul de a corecta sau modifica datele personale dacă acestea sunt incorecte sau s-au schimbat. Clientul are dreptul la portabilitatea datelor, dacă dorește să le transfere spre un alt operator, le vom furniza în formatul adecvat, dacă nu vor împiedica aceasta alte obstacole tehnice sau juridice.
  3. De asemenea, își poate retrage consimțământul în orice moment trimițând o solicitare scrisă la adresa de e-mail info@butikmoda.ro sau la sediul nostru social. Imediat după primirea revocării consimțământului din partea clientului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vom asigura blocarea și eliminarea datelor personale ale clientului care au fost procesate în scopuri de marketing. În cazul în care clientul decide să ne dea permisiunea de a procesa datele sale în scopuri de marketing, în același timp acesta recunoaște faptul că ne-a dat acest consimțământ în mod voluntar și este conștient de faptul că acest consimțământ este valabil până la revocarea sau la sfârșitul perioadei de procesare a datelor sale personale.
  4. Suntem autorizați să procesăm datele personale ale clienților și după terminarea scopului inițial de procesare în măsura necesară pentru scopuri statistice, contabile și de cercetare dar numai în formă anonimă, astfel încât să nu fie posibilă identificarea în niciun fel a clienților noștri.
  5. În scopul facturării plăților, înregistrării și recuperării creanțelor pentru serviciul prestat, în scopul prezentării unui participant, pentru exercitarea drepturilor sau pentru îndeplinirea altor obligații impuse prin reglementări generale obligatorii, compania V a E,s.r.o. are dreptul de a păstra înregistrările de date cu caracter personal chiar și după rezilierea contractului dintre părți.
  6. Ca persoană interesată, clientul poate solicita în mod scris toate drepturile sale în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Dacă clientul are suspiciunea că datele sale personale sunt procesate în mod nejustificat, acesta are dreptul de a face demersuri pentru protecția datelor cu caracter personal la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

 

Această politică de confidențialitate se aplică începând cu data de 17 mai 2018.

Elaborat de V a E, s.r.o